TÄVLING!!

Okej! Tänkte dra igång en tävling igen!

GÖR SÅ HÄR!:

1) Gör ett inlägg där du skriver att du är med i våran tävling! En länk till våran blogg sk finnas i det inlägget!

2) Kopiera länken till ditt inlägg och klistra in det i kommentars rutan till det här inlägget! 

3) Skriv nåt som typ "hej" eller vad vet jag?! 

4) Kommentera så MÅNGA GÅNGER DU VILL! För den som har kommenterat mest vinner en länkning i ALLA inlägg i dag och i morgon!

5) Tipsa om vår tävling till andra! Det skulle vara kul! Och hoppas på lycka!


Sandra och JOz!


vet har laggt upp det här förut!! MEN KOMMENTERAR NI DET HÄR INLÄGGET SÅ ÄR NI MED!!!! OCH KOMMENTERA SÅ MKE NI VILL TYP "JAG ÄR MED..!"
Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Det vet jag inte, men man kan ju kolla på t.ex adlibris och sånt ;)

/Julia

2010-08-28 @ 20:54:17
URL: http://twilighteralways.blogg.se/
Postat av: Naima

Heej :D



Jag måste säga att jag älskar din blogg och jag har två frågor till dig , Varför började du blogga och vad är din favorit färg ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-08-28 @ 21:06:18
URL: http://naaimas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback