Lite om mig...

HAHA! Tänkte att ni kanske ville veta mer om mig :D

Hur gammal är du?: 13

Är du ett twilight fan?: "Nehä?! Det menar du inte!" ja, jag ÄLSKAR twilgiht!

Kille/tjej?: Sist jag kolla, tjej...

vilken klass ska du börja i?: 7B faktiskt!

Vad gillar du att göra på fritiden?: Skriva (va fan! har inte gjort det på hela sommarlovet!), BLOGGA OFC!, twilight (nehä), kompisar (asså, att va med dom...), datorn ♥, kolla på olika bloggar, osv

Vilken musik gillar du?: Det som spelas på radion...eler en gammal låt som spelades mke när jag var liten :P

Vilket är ditt favvo program på tv:n?: MIM!! (jaj, morden i midsomer) och så sweet 16 är väl inte så fel :P , top model....

En känd bok/serie du aldrig har läst?: Harry Potter...haha, håller mig till snygga vampyrer jag!

Vad vill bli när du blir stor?: Vad då "Stor?" Jag är stor! närå, frisör eller författare :P

Har du en egen dator?: Japp! En bärbar som jag säger...

Eget rum?: Nä, det är sååå mysigt att dela med syrran -.-

Mobil?: Japp, en egen, en del tror att jag delar med nån, vem skulle det kunna vara?

Bok du läser just nu?: Den gråtande mördaren av Kjetil Johnsen

Saker som du  vill göra?: Va med i en twilight film! Breaking Dawn skulle man väl kunna klämma in mig i eller vad säger ni? SPOLER! Kan väl va på flygplatsen eller en gäst?

har du drömt om nån i twilight?: Japp, gissa vem! Edward, han bet mig! hheeh, fast, ja...jag brann inte...min arm hade somnat -.-

Vill ni veta nåt mer som får ni väl kommentera
;)

Sandra


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback